27 Sept 2010

there's no 'boring'


there is no boring in my life if i have you.
belum pernah rasa busan. rasa terganggu.
hati saya sentiasa gembira. terluang sebab saya tahu saya ada awak.
orang kata makin lama makin pudar.
tapi saya rasa makin lama makin ceria.
saya mula faham awak dan awak mula faham saya.
kadang-kadang je awak suka merajuk bawa diri. kecik hati konon.
tapi tak apa. saya suka. sebab saya tau awak harap dipujuk.

apa-apa pun.
saya selalu doa yang terbaik untuk kita.
mohon jangan ada yang dengki yang busuk hati.
awak pun doa-doa kan lah ye?
i love you.

'i wanna stand with you on a mountain'
'i wanna bathe with you in the sea'
' i wanna lay like this forever'
'until the sky falls down on me'

i will love you more with every breath
TRULY MADLY DEEPLY do.

L.O.V.E

1 comment:

nyda rosenin said...

she rossi likes this !