7 Oct 2010

hey Ex-Girlfriend

hati sedang panas ketika blog ini ditulis.

bekas kawan yang tiba-tiba datang cari kawan semula. apa kes?
sekarang nak ajak kawan-kawan baik aku lepak sesama. apa kes?
kau canang cerita hebat pasal aku. pasal kawan aku. apa kes?
kau bikin cerita aku ni ada orang bela. apa kes?
kau cerita kawan aku perempuan murahan. lagi apa kes?

kau sedar ke tak kau canang cerita pasal siapa?
kau kenal ke background aku sampai kau kata aku ada orang bela?
mak aku melutut ke kat kau minta duit kau?
ada ke tak ada?
kalau tak ada baik kau tutup mulut kau. jaga keluarga sendiri.
orang kaya tak cerita dia kaya.
orang kaya tak rendah-rendahkan orang sederhana.

aku dah cukup panas hati dengan bekas kawan ni.
depan baik. pijak semut pun tak mati.
belakang kawan hebat cerita kau. kalah Melodi.

sekarang. minta tolong jauhkan diri dari kawan-kawan baik aku.
itu pun kalau diorang nak berkawan dengan kau.
jangan guna cara kotor. aku pun ada cara kotor.
jangan ganggu hidup aku. kalau aku tak ganggu hidup kau.

terima kasih.

5 comments:

si eJa said...

saya tahu, sabar ye syg. wht goes around comes around...

Neddy Raz said...

two thumbs up!

nabilah said...

saba yea u..
mara btul awk yea..

diana said...

hoh,,she just jealous with ur happiness..ignore her~
nk attraction jep tuh.so cheap..*opsss*

L said...

betol marah ni.sabr amoy.lagi u marah lagi dia suke.