10 Jan 2011

2011

hey.

hampir lupa dah dekat sebulan dah aku dalam tahun 2011. shut up not shut up (bak kata FBI dalam AJL 25) dah 21 tahun aku hidup. alhamdulillah sihat walafiat sampai umur 21 tahun ni. agak lama dah aku tak update blog kan? banyak cerita sebenarnya nak kongsi dengan kalian. tapi tekanan kerja buat aku leka dengan blog kesayangan aku ni. agak dah berhabuk dah kan.

fyi, permulaan 2011 aku tak ada lah happening sangat. sudahlah kena kerja malam new year hari tu. dengan macam-macam hal yang jadi kat aku lagi. aihh. dugaan Allah swt sangat lah mencabar. kuatkan semangat aku untuk tempuh hari-hari lain.

ok lah kawan-kawan.
otak keras tak tau nak update apa.

maafin ya.

2 comments:

si eJa said...

semoga tahun 2011 lebih baik dari tahun2 yg sebelumnya kan, wak? love you ok!

dyn al said...

you too !

love uu !