4 Feb 2010

kosong 1

helo. agak berhabuk blog aku kan. sbb lama dah tak diusik. cuma dijengah je. sbb tak ada story yang hot pun. kalau ada pun tu macam hal peribadi. al-maklum lah sejak ada penasihat tak bertauliah menasihatkan aku tempoh hari. baik berhati-hati. betul tak?

ada dua tiga cerita menarik sejak aku masuk poli. macam-macam hal. aku ingat masing-masing dah besar buleh pikir cara matang. ni tak. still macam zaman umur 18 tahun. aduhh. malu lah. rasa nak beritahu pula kat sini. tolonglah jangan jaga tepi kain orang kalau tak nak kami jaga tepi kain kamu ye. ;) tp tak apa. selagi mereka tak merugikan aku. menghabiskan duit aku. aku tak kesah. mereka masih lagi kawan aku. coursemate aku. classmate aku. kita kan melayu.hee.

hey lagi satu. ada orang sedang memerhatikan aku. haha. kenal sangat dengan dia. oh.diam-diam kau ye. heee.

last sekali. story yg cam panas hati. tapi aku dah sejuk dah sekarang. hari tu semua pasal salah faham je. maaf kalau menyakitkan hati sesiapa. sbb aku tengah marah that time. tak pasal-pasal nama aku naik. rentap jugak lah. ;)

fyi, saya tak rakus dalam hidup ni. ;)


ends

2 comments:

she rossi said...

choi !

myfuzzyworld said...

Jangan lepaskan peluang utk memenangi 4Gb Kingston Data Traveler atau 250GB Maxtor External Hard Disk.

Sila layari:
http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/