9 Feb 2010

hipokrit.

helo.
macam ada topik menarik nak dibualkan hari ini. topiknya HIPOKRIT.
ada sesiapa yang tak pernah jadi hipokrit? mesti pernah kan? tak kira dalam keadaan sengaja ataupun tak. macam aku ni. disengajakan. nak tahu sebab apa? sebab aku nak jaga hati sorang member ni. yang aku rasa aku tak buleh nak sakitkan hati dia. tapikan. sampai bila ek nak menjaga hati orang? tapi member langsung buat dangg pasal hati aku. bukan dia kira aku sakit hati ke tak. dia pakai redah je. besh jugakan bila ada member macam ni. merasa aku sakit hati selalu. korang dapat ke sakit hati selalu? rugi lah doh ! berperisa juga lah kalau kena. ;))

dalam hal ni. aku macam dah habis akal nak sabar dan jaga hati mereka. letihh bila jadi terlampau lembut. kalau ada yang kenal aku. korang nampak je aku senyum. gelak. melawak. tapi yang dalam je korang tak tau pun kan. seriusly depressed bila ada kawan macam ni. yelah. kawan-kawan aku dah macam adik-beradik aku sendiri. tp ni pula jadinya. cukup lah kes tempoh hari kan. ini datang lagi kes baru. macam saja nak tunjuk belang. kalau rasa tak nak kawan dengan aku. straight forward je. aku tak kesah punn. janji kau happy sudah. rasa-rasa dah tak happening kawan dengan aku. silakan. jangan nak segan2 cakap dengan aku.

aku ikhlas berkawan. aku jaga hati kawan.
tapi ni yang aku dapat.
tak ada siapa yang hebat sekarang ni.
semua samanya.
ada tu nampak hebat. tapi habuk pun tak ada.

lagi kesiann.

bye !

3 comments:

susudalambotol said...

geram gila bila ada orang, depan orang lain bukan main baik. tp dengan kita mcm haram.

sakit hati kan?

dyn al said...

sakithati sgt.
tp demi nak jaga hati member.
kita harus skt kn ati sndri.

;(

she rossi said...

awak..
whats wrong ?
na share ?