9 Sept 2009

tarikh menarik


090909.
haa. yela. tarikh memang menarik. tapi hari ini tak ada apa yang menarik pun bagi aku. jealous tengok orang cina duyun2 register kahwin. cumel gila! syok lah. besok buleh story dengan anak cucu tarikh dorang kahwin. lepas tu anak cucu mesti kagum habis. apa taknya. aku pun kagum. wuu~ yang remaja pulak. heboh lah semua nak couple. oh! so sweeetttt.. eee. geli. hahaha. lepas tu tak sampai 5 bulan dah break. heboh lah dekat blog. haha. trend. biasalah tu kan.kan??

geram doh hari ini. angin betul lah aku. macam-macam hal. lepas tu aku pulak kena. entah apa-apa. tak apa lah. aku ok je. jumpa ke. tak jumpa ke. tadahal lah! sendiri lebih baik. kan? beriya-iya nak jumpa pun susah juga. kalau last-last tinggal harapan. sudahlah kata tak dapat jumpa. tup.tup dapat message. nak jumpa. message je ok. bukan call. huh! langsung tak ada rasa teruja nak jumpa aku. ok. alasan awak tanak ganggu. oklah. tak apa. lepas ni saia tunggu awak je ok. malas dah nak ajak2 lagi. geram je ada lah. baik diam tunggu dia datang bergolek. huh~ kecian aku. yang kat luar semua heboh bermadah sbb tarikh menarik ni. aku pula berkelahi. tak habis-habis. entah. mungkin dia belum paham kott kenapa aku macam ni. bukan dia tahu pun apa yang aku rasa. tak apa lah. aku tak harap apa-apa pun. haruslah sedar diri ni. tak apa. tak apa. tak sedeh. tak kecik hati. sikit hari aku pergi jauh. tak akan ganggu siapa-siapa.

moga bahagia.
bye!

2 comments:

ueki said...

nsb bek i posa
klux posa ajk la i mkn knduri cina 2...hehehehe
hope halal ea...

can??

Neddy Neddy said...

relax sudey...
aku pn tadepe yg besh 09.09.09