7 Sep 2009

final destination


perasaan jealous bila si eja update psl FD 4 ni. haha. act sudah ditonton khamis lepas. disebabkan ada insiden yang tak diingini berlaku. terpaksa lah menangguh tulisan mengenai FD 4. ;)


si eja kata FD 4 mcm biasa je. hm. i think so lah. jalan cerita saja yang lama. intro dan ending hampir 99% serupa. yang bezanya hanya lah bagaimana ia berlaku. para pelakon. dan cara kematian. tak dinafikan cara mati memang tragik habis. eish ! ada sikit improvement dalam muvee ni bila si hero ambil langkah yang lebih bijak untuk menghentikan 'maut' yang mengejar gurlfrend dia. itu kagum sikit. heee. overall, semua FD aku puas hati.

1. final destination 1 - aeroplane crash !
2. final destination 2 - accident dekat highway !
3. final destination 3 - roller coaster oh !
4. final destination 4 - racing pulak !

final destination 5 harap buat yang lebih tragik ok? make sure cara mati jangan menipu sangat. benci. haha!


3 comments:

si eJa said...

tau takpe.

mati sume nampak sgt grafik.

ayat afiq mase tgk cite tu "ah, menipu la ni!"

hahaha asek ulang ckp tu jer!

intan.maisarah said...

busan la cite tu..
agak loya sara tgk
hahha

amoy said...

haha. ta busan. tp sgt serupa. tu yg benci.