30 Aug 2009

sukses

sukses apa? sukses berpuasa lor. sudah 9 hari. huu~ syukur tiada dugaan syaitan2 dunia. haha. rakanrakan sudah kejauhan. yang ada pun sudah ada sedikit keinsafan. buatkan aku penuh puasa setakat ni. mujur iman masih kuat. aceceh ! bulan puasa kali ni terisi sikit dengan beban keja. so, tak ada masa mahu pikir pasal makan dan ponteng puasa. hmm.. satu kelebihan pulak bila bekerja. hee~

hm. yang tak suksesnya. gembira mahu shopping raya jumaat nanti mungkin akan terbantut. sebab tiada teman mahu bershopping. nad mungkin tiada jawapan sbb masih kekeringan. eja pula tidak mahu ikut. keja katanya. cik abg kamarul? tak konfem juga. kalau konfem pun takan aku mahu bershopping dengan dia. whoo~ malu la gila ! hm. harapan mahu shoppin dalam masa terdekat mungkin kena postpone. uwaa~ balik dari singapore la baru shoppin nampaknya. harap2 masih ada size la kan. harap la maklum. bila raya. semua barang macam cempedak goreng. oh ! vincci dan crocs. tolong la ada size 8. tolong la sgt !

pst; singapore ada crocs kot ! yah !

hm. kejap2. tiba2 ada kesedaran. baru 9 hari puasa dah sibuk mahu shopping. haha. bukan apa. buat persiapan awal kan lebih mudah. lagipun aku tiada disini minggu hadapan. hari lain kerja. bila lewat sangat shoppin masalah size pula. itu ini la tak ada. suda tak seronok shoppin aku nanti. betul kan? hm. jangan banyak komplen la kamu orang. sibuk saja. hahha

gtg.
bye

6 comments:

Aku ian said...

dlam minda u mst...
nk g shopping je skrg ny kn?
hek2.
nk i tman kn pe?hak2

edura NME said...

wei aku nk follow gak.

kalu eja n nad xfree.

aku free kn diri tuk ko la.

haha(:

amoy said...

dura ; haha. so sweet la mok !

amoy said...

dura ; haha. so sweet la mok !

ordinary said...

aq pun ley teman!
haha
bkak pose sme jom
ajk geng gagak hitam.
bhaha

amoy said...

haha.
akan terjadi satu ari nnt.
sabar sja