31 Aug 2010

story

hey hey ;)

sedar tak sedar tinggal 10 hari lagi kita nak sambut raya. InsyaAllah. sekejapan saja dah nak habis Ramadhan. rasanya tahun ni kenakalan saya sama saja seperti tahun lepas-lepas. sigh* jiwa dan nafsu muda masih belum surut dalam diri ini. bila agaknya nak surutkan kawan-kawan? :D
seperti biasa Ramadhan kali ini tak banyak beda dengan tahun lepas. cuma rajin berbuka dengan rakan-rakan. yeahh.
I LOVE YOU GUYS.

dan hingga sekarang juga lah saya masih meng'anggur tanpa kerja dan tanpa sumber kewangan. dah mula rasa sempit-sempit dah sekarang ni. nak minta duit mama pun dah segan. aihhh. dapat jadi guru ganti untuk subjek sejarah dekat SMK Kg Baru. tapi serunn pula sebab secondary school, subjek sejarah pula. rasa tak berapa nak yakin pulak. sekarang tunggu MPPD panggil kerja. for 2 months. as a clerk. saja mahu cari pengalaman kerja macam tu pula. mana tau besok dapat kontrak masuk sana. Alhamdullilah lah kan? tapi sampai la ni tak panggil. duhhh.

wehhh~ serius tak ada idea.
later ok.
bye

oh. SELAMAT MERDEKA ;)

1 comment:

she rossi said...

so raya kene dtg ruma :)