10 Aug 2010

my awesome weekend

i love my man

i love my girl


i love them.

guess what. last saturday and sunday. we were together all day long. ohyeahh~

sebelum ke rumah eja. saya dan encik nabil singgah ke Sunway jalan-jalan. yang agak meruntunkan hati lah kan. semua benda nak sales. i was like aamaigad! kenapa sales time tak ada duit. geram betul weyh. tak apa lahh. it's too early untuk shopping raya. duit pun tengah pupuskan? ;) so, disebabkan sandal saya macam dah lama. saya decide nak beli sandal charles and keith. murahh. grab terus. phewww~ dapat sandal baru.

lepas makan BR terus gerak ke Klang. niat nak datang awal sikit. pusing-pusing tengok dah jam 7. kelam-kabut lah juga. tapi alhamdullilah kami sampai time kenduri tak sibuk lagi ;) kenduri selesai dalam jam 12 kot. 2am baru tidur. encik nabil tidur luar ye. jadi guard. ngehhh.

esoknya, kami ke Ikea. sebab saya craving gila dengan meatball and daim cake. paksa juga mereka teman. hee. kami makan tak ingat lah. masing-masing lapar agaknya kan ;) kat Ikea lah saya dapat pillow macam eja. dah lama geram sebenarnya. dah alang-alang sampai Ikea terus grab. thanks sayanngg. i love you lah. but u can't own my bug ok. that's mine.

lewat petang kami ke I-City. duhhhh. orang semua dah tak musim dah ke sana. tapi saya dan eja baru lah nak sampai. fees masuk pun dah jadi rm10. yarabi. lambat betul kami ni. hehehe. I-City panas kot. penuh dengan lampu agaknya. sibuk bergambar sajalah kami. yelahhh. orang lain dah upload dekat facebook. kami belum lagi. (senyum lebar) ;)

sebelum balik PD. kami singgah McD giant dekat bukit tinggi. lepak minum. burak-burak sebelum peluk cium semua. bila entah agaknya dapat lepak macam itu lagi. *sigh.

by the way, saya sangat happy sepanjang perjalanan pulang. sampai terlelap dalam kereta. sian nabil drive sorang-sorang.

thanks eja and afiq. sebab meluangkan hari minggu ada dengan kami.
thanks to u too bunny. thanks 4 the ride ;)


the end

No comments: