6 Jul 2010

i'm back

HELLO.
sorry sebab dah lama tak update blog.
about 2 months juga kan aku privatekan blog.
semuanya sebab ketidakseimbangan emosi.
terlalu banyak yang perlu difikirkan.
dan sekarang hidup mula terurus bila hati sudah dimiliki.
amin~
after 10 months dan yang ini berjaya curi hati aku.

fyi,
sebahagian dari post saya dari tahun 2008 hingga 2009 telah diremove.
sepanjang ketiadaan aku dekat blog ini.
aku ambil masa untuk lihat balik tulisan-tulisan lama
dan terbukti amat menjelikkan
dan keputusan dibuat aku terus delete ;)
sebab sekarang dah ada kehidupan baru.

itu saja buat masa ini.
sebab sedang leka layan 'laughing gas'
dan sibuk dengan sesi mengajar.
oh ya!
aku dah jadi teacher tau.
tapi temporary saja.

goodbye.

1 comment:

surayaya said...

happy that you r happy :)