29 Dec 2009

ini mungkin yang terakhir.

kali ini mungkin silap aku lagi. mencari hal.
segalanya sudah seperti biasa.
tapi conversation malam tadi buat kami dingin semula.
diam membisu mmg jalan yang suka dia lakukan.
biarkan aku sepi tanpa satu bunyi pesanan dari henfon.

dia tak letakkan diri dia untuk cuba memahami aku.
untuk cuba selami hati aku.
dan tidak akan letakkan dirinya dalam situasi aku.
aku bukan perempuan yang mudah memberi.
yang mudah melayan.
dia silap kalau fikir aku sebegitu sifatnya.
cuba tanya rakan-rakan aku.
ada orang lain kah aku?
ada lelaki yang lebih hebat dari dia?
mungkin ada...
tapi aku sayang dia seorang.
dan perlukan dia seorang.

ada perkataan yang buat aku sangat berkecil hati.
mungkin aku tak sehebat gadis-gadis yg meminati diri dia.
mungkin juga aku selalu menyakitkan hati dia.
tp tak akan sama dengan sakit yang aku lalui selama ini.
teruskan cara awak kalau awk selesa begitu.
saya tak buleh halang apa yang awk nak buat.

aku cuma hendak dia tahu.
yang aku sayang dia.

aku seronok bercerita pasal dia.
seronok bila ada org tau yg dia sayangkan aku
dan aku tak akan pernah malu.

bye.


No comments: