21 Oct 2009

sudah gila


helo.

hey. semakin hari semakin malas lah mahu update blog. tak tahu mengapa dan kenapa. mungkin sebab dah tak ada cerita indah. tak macam dulu. korang buleh tahu lah apa yg jadi kan? sekarang benda dah tak macam dulu lagi. agaknya masing-masing dah busy. masing-masing macam dah tak heran. masing-masing byk bagi alasan. sebab apa? entah. aku pun tak tahu kenapa. sibuk cari rezeki. sibuk dengan komitmen dekat rumah tu. dulu tak ada pulak macam ni. dah lepas 7 bulan timbul pulak masalah mcm ni. aihh. ingat aku suka ke? stress ada la. oh! mungkin dulu aku tak sayang dia macam sekarang. peduli lah kau nak buat apa. tapi sekarang macam lain. haha. benda gila !

nak buat mcm mana kan. hati sendiri. sendiri lah tanggung. nak mengadu kat siapa pun tak tahu. bila mengadu semua pasti kata aku merepek dgn gila. haha. ye! aku mmg gila. bunguk lah ! sekarang macam dah makan diri sendiri. macam dipinggirkan pun ada. lepas tu sekarang hati berbelah bagi. tak tahu mana satu keputusan yang betul ! erghh ! tak suka kott macam ni.

ok lah. bye.



2 comments:

Daud Mili said...

mungkin sbb kamu terlalu memikirkan sesuatu sampai lupakan sesuatu yang lain...bese la, sampai satu masa seseorang akan rasa lonely giler... masa tu ader yang memilih untuk mendekati benda2 baru...atau mengingati benda2 lama...urmm..relax,...tenangkan fikiran...cukupkan apa yang kurang...kurangkan apa yang terlebeh...sekadar pendapat...~

kecik said...

chill chill.