2 Sept 2009

sedikit rasa hati

ke hadapan blog kesayangan ku,

fuh! tiba-tiba rasa rindu menusuk kalbu. sangat sangat tertusuk ok. aku rindukan teman-teman sekampus. teman gelak ria tawa duka. aku rindu mahu berdansa bersama mereka. even ada orang kata kami culture shock. kami tak ambil hirau pun. kau kau. aku aku. jangan nak dengki la. belum kenal siapa kami jangan cuba kata kami. kami benci itu ok. kau ok. kami pun ok. betul tak inta, eja, kecik, yana ? huh ! penat aku dengan situasi itu. kadang-kadang naik baran pula bila teringat balik. haha.

berbalik pada topk rindu tadi. haih. sudah mula bosan dengan kehidupan kerja. kerja bagai nak gila. tapi maki hamun yang selalu dapat. haha. lepas ini jangan harap aku nak buat kerja sehabis mungkin. bleah ! benda macam ni lah buat aku teringat teman-teman kat poli. huu~ tuhan saja yang tahu betapa gembiranya aku bila melepak. bergelak. mengumpat. haha. intan, eja, kecik, yana teman yang sering memahami aku. tak kira jahat aku. tak kira degil aku. tak kira gila aku. mereka tetap dengan aku. terima kasih kawan. aku sayang lah kat korang. even kita tak kenal lama. tapi kita dah macam adik beradik. i like ! hee~

lebih 3 bulan lagi untuk habiskan sisa sisa latihan industri yang memedihkan. sakit kepala aku layan Tabitha. dia punya cemas. makk aii. sampai baran aku naik lah. huh! nasib baik awak tu supervisor saia. kalau tak tahu lah apa jadi. hahaha.

puasa sudah seminggu lebih. teringin nak beraya dengan rakan rakan poli. ;)

budak poli.

4 comments:

intan.maisarah said...

yunk!! gud luck!!

datang ipoh ..rojer me.
haha

dyn al said...

pasti !

nyda rosenin said...

haih.
rendu kau jgk weh!
raya wat trip dr umah ke umah
jom! ;D

Nazaliah Gzali said...

sama la weh..
np la eh li ni buhsan..
camne na keje t an..
huh ta leh pk..

bla na lpk jb?