11 Sep 2009

cute-miut




.jam 0549am.
entry untuk kekasih hati. yg lain tak perlu baca tahu. bahahaha.
baca lah. nama pun blog.

oh kekasih!
bufday kita hampir2 bukan?
kita celebrate together-gather ok ?
kita buat macam private.
lepas tu kita tak payah tidur ramai2.
lepas tu kita main teka-teki.
lepas tu kita suruh 'playground' main gitar.
lepas tu kita panjat atas almari yang kukuh.
pukul 12am kita paksa dorang nyanyi 'hpy bufday' utk kita.
yang penting cuppacakes mcm kat atas mesti ada.
most important ok.
kalau ada patern lain i bagi u tengok lagi.

pst!
buat 28hb februari lagi cantik kot.
hari itu bertuah tahu.
hahahahahahahah

4 comments:

abang besi said...

cntik nye.,...kiut lg..bagi la satu!hehehe...

LIEZ. said...

besh nyew!!
cam sedap jewk..

Ahsyla said...

nnt i punya bufdae, i nak 1. bulan 10 nnt ok. :))

amoy said...

ciel.
okla.
harapan kott!

bufday ble?