28 Aug 2009

sahur

bleah.
today off day. so buleh la on9 kejap sebelum tido. akhirnya dapat juga tidur puaspuas. lama sudah tak dapat tidur puaspuas. oh! hujan pula. syok gilas lah. haha. semalam? oh! happy sangat. half day. malas mahu pulang. so i text him. try to ajak him pegi tengok muvee. but tak harap pape pun. sbb lately ni pun dia temankan saia. a few minutes he call me. asked me mahu tonton muvee. hmm. apeape pun buleh as long you ada. cewah ayat aku! hahaha. tengok cite murderer. wah. perlu pikir la bila tengok muvee ni. banner nak hebat. ingat muvee action. tertipu lagi. haih. but not bad. tak terpikir pun si penjahat itu 'anak' dia sendiri. yg menghidap penyakit anti-penuaan. haha. bapak besh tak tua2. merepek jela haih. nak tahu lagi kamu orang pegi tengok sendiri ok? ;)

yosh. petang pergi bazar. sorang. nad tak dapat ikut sbb buka luar. nvm. pergi dalam keadaan hujan renyai2. tanpa payung. aku tak suka bwk payung la! susah nak keluarkan duit dengan henpon. hee~ stall pertama mestila rojak buah. nyummy. then bergerak ke murtabak. hm. part tak besh la kat sini. fitry ada di belakang aku! pok kai ! ceyt. kenapa la dia buleh ada. rimas la. macam2 tanya. itu la. ini la. eyh! hello. i'm not yours anymore. jangan la tanya mcm awak ada 'pape' lagi dengan saia. geli doh! dia buleh ikut aku tu yg tak buleh blah. bantut aku nak rondaronda bazar. beli murtabak terus blah. hahaha. menyusahkan la. aku ni dh cam hot sgt plak ada orang nak kejar2. haaha. hot ke?

malam lepas buka saia dating lagi ;)
miaw~

ada banyak lagi reason kenapa aku happy td ;)

ice chocolate with whipped cream + apple kasturi + indulgences = us !

i love you. always and forever

4 comments:

y . a . n . a said...

sengal.
abg polis mao jadi bodyguard anda.
lalala..

surayaya said...

hahaha!benar2.
ala..biase la tu lelaki.
bile kite dh ilang dr iop die br nak terhegeh2.
chett~!

Kuwe said...

cet.
bulan posa ni pun memanjang je date.

dyn al said...

yana ; bodyguard baru lebih selesa

yaya ; btul 2 yaya. benci !

kuwe ; haha. selagi ta melebihi tapa kot?

;)