25 Aug 2009

karutan

...
alhamdullilah ;)
suda 4 ari pose. lum ada yg yangyok lagi.
kesibukan keja wat aku lupa mau mkn. yah!
at least aku ta perlu risau lagi dgn sape aku mau kua mkn.
tada lagi moody2 dgn 'wiper' aku. kn syg?

kehidupan kini semakin bebas. semakin indah.
tiada lagi kongkongan dari manusia yg diberi title lelaki.
rasa selesa dan hebat la.
na ke mana pun tada org buleh mara. dgn sapa aku kuar takan ada sapa akn halang.
lama dh kot ta rasa bebas cmni. fun !
utk yg diluar sana yg still terhegeh2 pada lelaki. aku rasa ta perlu begitu.
menunggu. mengharap. menangis. halamak ! ta perlu kot.
wat letih je pikir. dorang tada kisah pn pasal hati dan perasaan engkau orang semua.
come on la. learn from lesson. menghambakn diri apa dpt?
lelaki? ada. ada la. tada pn tapa.
janji aku happy dgn life skng.

yg aku perlukan sekarang ; KAWAN. truly friends.
without friends. aku rasa aku takan jd setabah ini.
seberani ini. hadap semua payah yg ada lately ni.
kawan? bese la kalau ada yg mendengki. jeles. no manners.
bagi aku tu semua situasi biasa. asalkn mereka tau erti kawan sebenar.
cukup dh utk aku. selagi mereka bule terima aku seadanya.
itu suda cukup terbaik buat aku.
sbb aku bukan la sehebat mana.
tada reason pun korang na benci aku.
melainkan kalau korang cari masalah dgn aku.
hm. susa na cari kawan yg betul kawan.
kawan yg jadi lawan dh bersepah aku dapat.


kdg2 terpikir. aku ke yg cari masalah?
atau mereka yg mencari kesalahan aku?

wtvr!

p/s; eja.yana.intan.kck.elly.iman. aku rndu korang doh ! LI sgt menyakitkan.

amoy

No comments: